PneuSrovnávač k vyhledávání nejlepších pneumatik používá data z testů, EU štítků a uživatelských recenzí, které spojuje s cenami v eshopech.
Se zimními pneu je spoustu starostí a nutnost navštívit pneuservis ohledně přezutí na stávající disky, s vyvážením a nazouváním. Pokud si chcete ušetřit čas i peníze, je vhodné zakoupit již přezuté, vyvážené a nahuštěné kompletní zimní kola s pneu pro auto Mercedes Benz CL . Pokud by zrovna pro váš automobil komplet neměli, je možné zvlášť zakoupit plechové či alu disky a zimní pneumatiky.
Celoroční pneumatiky jsou uzpůsobené pro celoroční provoz, včetně suchých silnic i deště, ale ani na jedno období nejsou zaměřeny. Obecně jsou vyrobeny z tvrdších materiálů, což je špatné hlavně při nižších teplotách. Celoroční pneumatiky by se dali přirovnat k teniskám a zimní pneumatiky k pohorkám. V teniskách také můžete chodit v zimě, ale určitě to není tak příjemné ani bezpečné. Dále také není vhodné dát zimní pneumatiky pouze na jednu nápravu auta. Pokud dáte zimní pneu jen na hnací nápravu na autě s pohonem předních kol, budou mít přední kola mnohem větší přilnavost než zadní, což bude mít za následek velkou nestabilitu zadní nápravy – auto často pojede „bokem“. Podobná situace je pokud dáte zimní pneumatiky pouze na zadní kola na autech s hnanou zadní nápravou – zadní kola sice budou mít přilnavost, ale auto nebude na sněhu ovladatelné. Také není dobrý nápad mít zimní pneumatiky na autě po celý rok – bývají hlučnější a také se v teplém počasí mnohem více sjíždějí – to proto, že jsou z měkčích materiálů. Víme, není moc příjemné měnit pneumatiky v pneuservisu 2xročně, ale i to lze vyřešit nákupem extra sady kol na zimní pneumatiky. Pokud vám tedy někdo bude říkat, že zimní gumy jsou zbytečné, nevěřte mu - tato investice vás může zachránit od mnohonásobně vyšších nákladů, než jsou ty na zimní obutí.
Tohle je nová vlajková loď Mercedesu. Potřebujete luxus ? Pak je přímo pro vás. Zdá se vám, že už jste tohle AMG někde viděli? Možná si ho pletete s CL 63 AMG, ale tohle je šedesát pětka. Rozdíl dvou čísel je ovšem monumentální: místo úctyhodného osmiválce o objemu 6,3 litru a výkonu usmolených 525 koní najdete pod touhle kapotou predátorský dvanáctiválec.Další články k tématu:Legenda minulosti: BMW M535iLegendy minulosti: Alfa Romeo (1952)Legendy minulosti: Nissan Skyline GT-RLegendy minulosti: Lamborghini CountachLegendy minulosti: Škoda Popular (1933)]]>Celý článek ->