PneuSrovnávač k vyhledávání nejlepších pneumatik používá data z testů, EU štítků a uživatelských recenzí, které spojuje s cenami v eshopech.
Se zimními pneu je spoustu starostí a nutnost navštívit pneuservis ohledně přezutí na stávající disky, s vyvážením a nazouváním. Pokud si chcete ušetřit čas i peníze, je vhodné zakoupit již přezuté, vyvážené a nahuštěné kompletní zimní kola s pneu pro auto Mazda 3 . Pokud by zrovna pro váš automobil komplet neměli, je možné zvlášť zakoupit plechové či alu disky a zimní pneumatiky.
Celoroční pneumatiky jsou uzpůsobené pro celoroční provoz, včetně suchých silnic i deště, ale ani na jedno období nejsou zaměřeny. Obecně jsou vyrobeny z tvrdších materiálů, což je špatné hlavně při nižších teplotách. Celoroční pneumatiky by se dali přirovnat k teniskám a zimní pneumatiky k pohorkám. V teniskách také můžete chodit v zimě, ale určitě to není tak příjemné ani bezpečné. Dále také není vhodné dát zimní pneumatiky pouze na jednu nápravu auta. Pokud dáte zimní pneu jen na hnací nápravu na autě s pohonem předních kol, budou mít přední kola mnohem větší přilnavost než zadní, což bude mít za následek velkou nestabilitu zadní nápravy – auto často pojede „bokem“. Podobná situace je pokud dáte zimní pneumatiky pouze na zadní kola na autech s hnanou zadní nápravou – zadní kola sice budou mít přilnavost, ale auto nebude na sněhu ovladatelné. Také není dobrý nápad mít zimní pneumatiky na autě po celý rok – bývají hlučnější a také se v teplém počasí mnohem více sjíždějí – to proto, že jsou z měkčích materiálů. Víme, není moc příjemné měnit pneumatiky v pneuservisu 2xročně, ale i to lze vyřešit nákupem extra sady kol na zimní pneumatiky. Pokud vám tedy někdo bude říkat, že zimní gumy jsou zbytečné, nevěřte mu - tato investice vás může zachránit od mnohonásobně vyšších nákladů, než jsou ty na zimní obutí.
Nová generace Mazdy 3 je v pořadí třetí, která absolvovala nárazové testy Euro NCAP a stejně jako její přímý předchůdce v roce 2009 i on nyní získala pět hvězd.]]>Celý článek ->
Mazda s technologií Skyactiv neusíná na vavřínech. V Tokiu se ukázal koncept hybridu a vozu s pohonem na CGN.]]>Celý článek ->
Automobilka Mazda v Tokiu vystavila také hybridní verzi svého kompaktního modelu Mazda 3. Celý článek ->
Japonský konkurent Volkswagenu Golf si zakládá na sportovních genech. Největší posun mezi druhou a třetí generací ale přišel ve vnímání pohodlí, a to jak při jízdě, tak na místě řidiče. Novinka hodně sází na propojení posádky s okolním světem.Celý článek ->
Mazda 3 přináší do nižší střední třídy nové standardy na poli jízdních vlastností. Stačí to?]]>Celý článek ->
Možná to je náhoda a možná také ne, ale velmi krátce poté, co jsme psali na téma možného použití pohonu všech kol pro novou Mazdu 3 MPS tu máme další zajímavou novinku. Nový japonský hatchback se ...Celý článek ->
Tak možná budeme mít zase o jeden hot hatch s pohonem všech kol ztížený výběr, Mazda chystá novou generaci sportovní Mazdy 3 MPS se systémem 4x4 z modelu CX-5.]]>Celý článek ->
Sériová verze nové generace Mazdy 3 má svou světovou premiéru za sebou a začíná se prodávat, nastává doba spekulací, jak to asi dopadne s ostrým provedením MPS. Aktuálně se z různých zdrojů vyrojily ...Celý článek ->
Nová Mazda 3 přinese do segmentu kompaktů řadu inovací. Jednou z nich je systém MZD Connect, který umožní připojení k internetu přímo ve voze.]]>Celý článek ->
Nabídka zážehových agregátů je za oceánem dost rozdílná proti té evropské. Základem je totiž dvoulitr.]]>Celý článek ->