PneuSrovnávač k vyhledávání nejlepších pneumatik používá data z testů, EU štítků a uživatelských recenzí, které spojuje s cenami v eshopech.
Se zimními pneu je spoustu starostí a nutnost navštívit pneuservis ohledně přezutí na stávající disky, s vyvážením a nazouváním. Pokud si chcete ušetřit čas i peníze, je vhodné zakoupit již přezuté, vyvážené a nahuštěné kompletní zimní kola s pneu pro auto Honda CR-V . Pokud by zrovna pro váš automobil komplet neměli, je možné zvlášť zakoupit plechové či alu disky a zimní pneumatiky.
Celoroční pneumatiky jsou uzpůsobené pro celoroční provoz, včetně suchých silnic i deště, ale ani na jedno období nejsou zaměřeny. Obecně jsou vyrobeny z tvrdších materiálů, což je špatné hlavně při nižších teplotách. Celoroční pneumatiky by se dali přirovnat k teniskám a zimní pneumatiky k pohorkám. V teniskách také můžete chodit v zimě, ale určitě to není tak příjemné ani bezpečné. Dále také není vhodné dát zimní pneumatiky pouze na jednu nápravu auta. Pokud dáte zimní pneu jen na hnací nápravu na autě s pohonem předních kol, budou mít přední kola mnohem větší přilnavost než zadní, což bude mít za následek velkou nestabilitu zadní nápravy – auto často pojede „bokem“. Podobná situace je pokud dáte zimní pneumatiky pouze na zadní kola na autech s hnanou zadní nápravou – zadní kola sice budou mít přilnavost, ale auto nebude na sněhu ovladatelné. Také není dobrý nápad mít zimní pneumatiky na autě po celý rok – bývají hlučnější a také se v teplém počasí mnohem více sjíždějí – to proto, že jsou z měkčích materiálů. Víme, není moc příjemné měnit pneumatiky v pneuservisu 2xročně, ale i to lze vyřešit nákupem extra sady kol na zimní pneumatiky. Pokud vám tedy někdo bude říkat, že zimní gumy jsou zbytečné, nevěřte mu - tato investice vás může zachránit od mnohonásobně vyšších nákladů, než jsou ty na zimní obutí.
Honda je proslavená nápaditými reklamními spoty a tenhle nejnovější na CR-V s malým turbodieselem se určitě může zařadit mezi ty nejlepší.]]>Celý článek ->
Honda se v kategorii SUV vydává novým směrem. S agilním maloobjemovým turbodieselem cílí na ty, kdo nepotřebují pohon všech kol.]]>Celý článek ->
SUV od Hondy přichází na český trh s novým dieselovým motorem. Varianta 1.6 i-DTEC stojí od 599 tisíc, je dokonce levnější než benzinová čtyřkolka.]]>Celý článek ->
Hondě CR-V chyběl v Evropě malý diesel, ideálně s pohonem pouze předních kol. Zjistili jsme, jak si s ním rozumí na našich silnicích.]]>Celý článek ->
Honda CR-V se chce ucházet o titul nejúspornějšího kompaktního SUV. Pomoci jí v tom má naftový motor 1.6 i-DTEC, pohon předních kol a výrazné snížení hmotnosti oproti silnějším motorizacím. Auto přijede na český trh v listopadu. Ještě předtím jsme jej krátce prověřili v okolí Prahy.Celý článek ->
Honda CR-V se chce ucházet o titul nejúspornějšího kompaktního SUV. Pomoci jí v tom má naftový motor 1.6 i-DTEC, pohon předních kol a výrazné snížení hmotnosti oproti silnějším motorizacím. Auto přijede na český trh v listopadu. Ještě předtím jsme jej krátce prověřili v okolí Prahy.Celý článek ->
Honda CR-V se chce ucházet o titul nejúspornějšího kompaktního SUV. Pomoci jí v tom má naftový motor 1.6 i-DTEC, pohon předních kol a výrazné snížení hmotnosti oproti silnějším motorizacím. Auto přijede na český trh v listopadu. Ještě předtím jsme jej krátce prověřili v okolí Prahy.Celý článek ->
Čtvrtá generace středně velkého SUV značky Honda je třetí, která se účastnila testů Euro NCAP a první odjíždějící s pěti hvězdami.]]>Celý článek ->
Dvě mladé, dravé a perspektivní kandidátky se zajímají o místo zasloužilé šéfky, která napřesrok končí. Ale ještě to nevzdává...]]>Celý článek ->
Kompaktní SUV pro celý svět objevila Toyota, a tak nepřekvapí, že Japonci v tomto segmentu stále udávají tempo.]]>Celý článek ->